Belépés
Elfelejtettem a jelszavamat

Nicki Minaj / 16.rész /

2018-05-29

https://image.gala.de/21741666/uncropped-0-0/b47b0f53ce5e97c24490f1aa1518850/LX/nicki-minaj.jpg

EGYÉB TERMÉKEK
Nicki számos gyártóval dolgozott együtt, és különböző termékeket dobott piacra. Az első termék 2010-ben a MAC Cosmetics által kiadott Pink 4 Friday nevű rúzs volt négy egymást követő pénteken, hogy promotálják Pink Friday albumát. 2011-ben segített bevezetni a Casio TRYX-et, am egy hatdarabos körömlakk-készlet az OPI Productstól, és minden egyes színt a dalai után nevezték el. Decemberben a Mattel készített egy Minaj-stílsú barbie babát, amit aztán 15,000$ értékben árultak. 2012. áprilisában a Nokia Lumia 900 márkát segítet beindítani. Az ezt követő hónapban a Pepsi LiveForNow reklámkampányának arca volt. Jeremy Scott designerrel aláírt egy szerződést, hogy az Adidas 2012-es őszi és téli kollekcióját népszerűsítse. 2013. elején ő maga vette át a Viva Glam kampányt, amiben bemutatta a Nicki 2 rúzst és szájfényt. Szintén bemutatott egy kollekciót a Kmartnál, amiben ruhák, kiegészítők és háztartási termékek voltak. 2013. áprilisában megjelentek a Pink Pill hangszórók.
2012. szeptemberében indította el első illatvonalát. A Give Back Brands-szel társulva mutatta be első illatát,a Pink Fridayt. Egy különleges kiadás, a Pink Friday: Special Edition 2013. áprilisában jelent meg. Szintén egy új kiadás a Pink Friday: Deluxe Edition 2013. decemberében érkezett. Második illatvonala a Minajesty 2013. szeptemberében indult. A Minajesty: Exotic Edition kizárólag a Home Shopping Network számára jelent meg 2014. júniusában. Ezt követte a harmadik illatvonal, az Onika 2014. szeptemberében. Decemberben bejelentették, hogy Roberto Cavalli 2015-ös tavaszi/őszi kollekciójának arca lett.

Hozzászólások (0)