■ Kampányok
Volt a New Yorker reklámarca, és egy cappucino reklámfilmben is szerepelt. Jelenleg a Bel Air arca. És a Victoria's Secret Pink kollekciójának egyik arca. Emellett szerepelt a Ray Ban, a Milly by Michelle Smith, a United Bamboo és a Magenta kampányaiban is.
2012 novemberében Barbi is részt vett a Victoria's Secret éves divatbemutatóján, amely után mégnagyobb népszerűségre tett szert. Fotózkodott a fellépő énekesekkel - egyikük Justin Bieber volt - amely kapcsán Justinnal rögtön összeboronálták, majd pedig egyes források Barbit jelölték meg Justin és Selena szákításának okáért, ami természetesen csak pletyka volt.
2013 tavaszán Barbi New Yorkba költözött, hogy egyszerűbben mozoghasson a nagyvárosok között, hisz a legtöbb munkáját mostanában Amerikában kapja. Nyáron Ázsiába is ellátogatott, pontosabban Dél-Korába, ám az ottaniak annyira megkedvelték, hogy novemberben ismét elrepült oda, mint a L'Oreal szépségnagykövete.
A 2013-as év elhozta Barbi számára a filmes karrier lehetőségét is, hiszen 2014-ben szerepel a Hercules: The Thracian Wars című nagyköltségvetésű filmben.
2013. végén, és 2014. elején felröppentek a pletykák, miszerint Barbi a One Direction szépfiújával, Niall Horannal randizik. A kapcsolat ténye homályos, ám kora tavasszal "hivatalosan" is szakítottak, ezzel pedig a direcionerek leálltak Barbi támadásával. 2014. elején Barbi Bieberrel és Mileyval is partizott, és mondhatni a 2014-es év során lett igazi hollywoodi híresség.
A magyar szépség modellkarrierje a filmszerepe és a celebélet mellett is töretlenül ível felfelé: továbbra is a legnevesebb magazinok címlapjairól mosolyog vissza ránk, és a legnagyobb divatházak kampányaiban és divatbemutatóin látni. 2015-ben a Lily divatmárka arca lett, így szeptember elején Kínában készítettek vele fotózást. Ugyanebben az évben szerepelt a szingapúri L'Officiel divatanyagában. A L'Oréalnál hajápolási- és sminktermékeket népszerűsített. Itthon az ELLE és a Glamour magazin címlapján mosolygott vissza ránk, de a svéd és a brazil ELLE, a koreai Harper's Bazaar, a német Glamour is címlapon szerepeltette. Emellett a Chanel napfényvédő termékének és ékszereinek reklámján is látható volt.
2016 mozgalmas év volt Barbi számára: A L'Oréal több kampányában is szerepelt: rózsaolajat, rúzst, arc- és hajápolási termékeket is népszerűsített, többek között a forradalmian új fekete arcmaszkot. A parfümök terén több illat arca is lett: szerepelt a Lagerfeld Private Club, a Cartier De Lune és a Giorgo Armani Di Gioia illatok kampányában is. Szerepelt a szerb, az olasz és a magyar ELLE, valamint a magyar Marie Claire és Glamour címlapján, de az angol Harper's Bazaar, az orosz Allure, a koreai InStyle is készített vele divatanyagot. Az év végén a Maxim és a Lui magazin egy-egy pikáns képsorozatot készített róla. Szintén 2016-ban a models.com Pénzes lányok nevű listáján a 14. helyet érte el, a Forbes által összeállított listán pedig, melyen a világ legfizetettebb modelljeit sorolták fel, a 17. helyen végzett. A Maxim 100 legdögösebb nőjét felsorakoztató listáján a 4. helyet érte el 2016-ban, a Sports Illustrated pedig ugyanebben az évben az év újoncának választotta.
2017-ben a Giorgio Armani Acqua Di Gioia parfümének arca lett, a L'Oréalnál pedig sampont és sminktermékeket (rúzst, kontúrpalettát, szempillaspirált) reklámozott. Hamarosan a Sky di Gioa parfümhöz is elkészültek képei. A koreai InStyle divatanyagot készített vele, a mexikói Maxim magazin pedig májusi címlapján szerepeltette. Júliusban a görög Harper's Bazaar diavatanyagában szerepelt, valamint elkészült a L'Oréal őszi újdonságának, a korpásodás elleni samponjának reklámanyaga is. Augusztusban az orosz ELLE magazin igazi retró, '80-as éveket idéző fotózást készített vele, amit fekete-fehér címlappal tettek hangsúlyossá.
Palvin Barbara / 5.rész /
2018-05-21
Hozzászólások (0)